Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania

Spotkania

Zaproszenia na warsztaty w Małopolskim Klubie Trenerów Zarządzania MATRIK. Kliknij w nazwę wydarzenia, żeby rozwinąć kartę ze szczegółami wydarzenia.

Małopolski KTZ: Strategie kontroli komunikacji z klientem 24.04.2019
17:30 - 20:30 Dom Gościnny UJ, ulica Floriańska 48 30 zł (członkowie SKiTZ MATRIK - bezpłatnie)

Miejsce: „Dom Gościnny UJ”, ul. Floriańska 49, Kraków

Koordynator Klubu: Krzysztof Prystupa, kontakt: malopolski@matrik.pl, kom.: +48 606-815-624.

Zaproszenie w formacie PDF (do pobrania): Strategie kontroli komunikacji z klientem

Rejestracja: https://competit.pl/zgloszenie/1613/

 

STRATEGIE KONTROLI KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

Trener: Marta Poczta


Jeśli chcesz dowiedzieć się:

  • Jakie są trendy sprzedażowe „jutra”
  • Czym jest strategia sprzedażowa i co decyduje o jej sukcesie
  • Na czy polega przejmowanie kontroli w sprzedaży i kiedy właściwie się rozpoczyna

 Jeśli do tej pory żyłaś/-eś w przekonaniu, że :

  • Przejmowanie kontroli w sprzedaży jest równoznaczne z negocjacjami
  • Sprzedawcy przejmują kontrolę tylko w sprawach dotyczących pieniędzy
  • Robią się zbyt agresywni, gdy „mają przejąć kontrolę”

To warsztat, którego opis przeczytasz poniżej, jest właśnie dla Ciebie!

 

OPIS WARSZTATU:

Warsztat  prowadzony będzie w oparciu o najnowsze trendy  i badania rynkowe nad skutecznością sprzedażową, przeprowadzone m.in. przez amerykańskie Stowarzyszenie SEC (Sales Executive Council), przy współpracy z CEB (Corporate Executive Board), organizacje, które w 2009 roku, w dobie wielkiego kryzysu gospodarczego na świecie, rozpoczęły gigantyczne badania dotyczące skuteczności w sprzedaży. Wyniki badań, które zostaną zaprezentowane podczas warsztatu, pokażą, jak zmienia się dzisiejszy świat, dokąd zmierza sprzedaż i jaką rolę spełniać powinien   współczesny handlowiec, by sprostać oczekiwaniom, coraz bardziej wymagającego  Klienta.  Dzisiejszy handlowiec zobligowany jest do działania w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Składają się na nią: olbrzymia konkurencja na rynku, szybkie tempo sprzedażowe, dostęp do nowych technologii, szkolenia produktowe i sprzedażowe, rotacja personelu, nowe produkty i kampanie marketingowe, oraz kryzys zaufania wśród klientów. Odpowiedzią na powyższe wyzwania jest Nowy Model Wysokiej Skuteczności W Sprzedaży,  którego strategię działania, poznają uczestnicy warsztatu.

Podczas trzygodzinnego warsztatu:

  1. Przedstawione zostaną najnowsze wyniki badań i trendy „jutra” w sprzedaży oraz oczekiwania współczesnego klienta
  2. Omówimy trzy błędne przekonania na temat przejmowania kontroli
  3. Zaprezentowane i przećwiczone zostaną najskuteczniejsze strategie przejmowania kontroli w komunikacji ze współczesnym klientem poprzez:
  4. rozwinięcie zdolności komunikacji dwustronnej
  5. kontraktowanie przebiegu spotkań i umawianie się na spotkania
  6. uprzedzanie trudnych sytuacji i zastrzeżeń
  7. umiejętność identyfikacji i „dostrajania się” do różnych stylów społecznych klientów
  8. Wyposażymy uczestników w skuteczne narzędzia ułatwiające przejęcie kontroli w kluczowych momentach procesu sprzedaży,  uwaga! nie tylko w końcowej fazie rozmowy handlowej, czy podczas finalizacji transakcji
  9. Odczarujemy sformułowanie: „trudny klient”

 

Program 3h warsztatu:

  1. Wprowadzenie do szkolenia
  2. O strategiach w sprzedaży słów kilka (czym jest strategia i co decyduje o sukcesie strategii sprzedażowej?)
  3. Ewolucje strategii sprzedażowych vs trendy sprzedażowe „jutra” i oczekiwania współczesnych klientów
  4. Prezentacja modelu wysokiej skuteczności w sprzedaży w dobie tzw. „profesjonalizacji” klientów
  5. Praktyczne wskazówki jak i kiedy przejmować kontrolę w komunikacji z Klientem
  6. Rola komunikacji dwukierunkowej oraz najczęściej popełniane błędy w komunikacji z klientem
  7. Strategia umawiania, prowadzenia i podsumowania spotkania z Klientem
  8. Strategia: „Haki na uwagę”
  9. Strategia „Profilaktyki” przed niechcianym pytaniem/ zastrzeżeniem/obiekcją
  10. Kto jest kim u „Dużego Słonia”, czyli strategie przejmowania kontroli nad rozmową z różnymi stylami społecznymi w kole zakupowym Klienta
  11. Arsenał praktycznych wskazówek i narzędzi
  12. Podsumowanie warsztatu w formie praktycznych wniosków
  13. Sesja informacji zwrotnej
  14. Osobiste plany wdrożeniowe uczestników
  15. Zakończenie

Na warsztat szczególnie zapraszamy:

  • trenerów sprzedaży
  • doradców sprzedażowych i konsultantów biznesowych
  • przedstawicieli handlowych
  • Key Account Managerów
  • menedżerów zarządzających i kierujących zespołami handlowymi
  • szefów sprzedaży
  • pracowników działów HR i obsługi klienta
  • wszystkie osoby zainteresowane tematyką współczesnej sprzedaży

 

AUTOR I TRENER PROJEKTU SZKOLENIOWEGO: Marta Poczta

Z wykształcenia filolog (Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na wydziale Neofilologii, kierunek filologia rosyjsko-angielska)), z zawodu trener biznesu, szkoleniowiec, wykładowca na uczelniach wyższych. Doświadczony praktyk sprzedaży, menedżer projektów o skali międzynarodowej. Ukończyła Studia Doktoranckie w zakresie językoznawstwa rosyjskiego na UAM w Poznaniu; Szkołę Trenerów Biznesu Grupy SET;  Kurs Trenerów Zarządzania MATRIK. Jest absolwentką Międzynarodowej Szkoły Aspect International Language School w Toronto, Kanada, ukończonej zdobyciem The Certificate of Proficiency.  

Ponadto, jest Członkiem Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK, Koordynatorem Wielkopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK oraz Facylitatorem metody Action Learning.

 

Od 2004 roku aktywnie związana z rynkiem rozwoju i szkoleń. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w pracy przy międzynarodowych projektach i w środowiskach wielokulturowych. W swojej pracy zawodowej współpracowała m. in. z partnerami biznesowymi z Rosji, Białorusi, Ukrainy, Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Wielkiej Brytanii. W pracy przy międzynarodowych projektach była odpowiedzialna za wspieranie procesów rozwojowych, rekrutację, szkolenia i wyniki sprzedażowe przedstawicieli handlowych, menedżerów ds. sprzedaży, trenerów sprzedaży, kadry kierowniczej. Tworzyła strukturę i standardy pracy w zespołach handlowych, motywowała, kierowała oraz kontrolowała pracę zespołów.

Zajmuje się szeroko rozumianym rozwojem kompetencji miękkich, współpracując z różnorodnymi grupami odbiorców i klientami z różnych branż. Posiada szerokie doświadczenie zarówno w pracy grupowej (szkolenia, warsztaty, sesje coachingowe dla handlowców, szefów i menedżerów sprzedaży), jak i indywidualnej.

Obszary specjalizacji:

  • sprzedaż i obsługi Klienta – z naciskiem na „sprzedaż jutra”
  • Różnice międzykulturowe w biznesie
  • Komunikacja i współpraca w biznesie, również w wielokulturowych zespołach
  • Rozwój umiejętności prezentacyjnych (wystąpienia publiczne; autoprezentacja)
  • Szkolenia produktowe
  • Szkolenia Train the Trainer
  • Kreatywne metody szkoleniowe
  • Zarządzanie i budowanie efektywnych zespołów
  • Rekrutacja - „ Jak zatrudnić Challengera”  - nowość

Wszystkie szkolenia prowadzi również w języku rosyjskim i angielskim.

W praktyce trenerskiej jest zdecydowaną zwolenniczką stosowania metod warsztatowych i rozwoju przez doświadczenie. Nieustannie dąży do doskonałości w zakresie oferowanych rozwiązań szkoleniowych. W życiu zawodowym i prywatnym, utożsamia się ze słowami  Ernesta Hemingwaya, że „ (…) każdy napotkany człowiek czegoś się boi, coś kocha i  coś stracił, ” dlatego podczas warsztatów i pracy z klientem, stawia na  indywidualne podejście do człowieka, szeroko rozumianą empatię poznawczą i autentyczną, pozbawioną „sztuczności” relację z drugą osobą.

 


Prosimy o potwierdzenie udziału w spotkaniu do dnia  poprzedzającego spotkanie do godziny 17:00

w systemie Competit  http://competit.pl/zgloszeni/1613/


Spotkanie przewidziane jest na maksymalnie 25 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń!

 Zapraszam serdecznie

Krzysztof Prystupa – Koordynator Małopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK

Kontakt telefoniczny i dodatkowe informacje: 606 815 624

lub na adres mail: malopolski@matrik.pl



Pomyśl, kto jeszcze może być zainteresowany udziałem w tym spotkaniu.
Prześlij tym osobom to zaproszenie ;)

Zapraszamy do śledzenia naszej strony na FB: kliknij

 

Archiwalne

Spotkanie Grupy Konsultantów MATRIK 30.03.2019
9:00 - 17:00 Kraków. ul. Piekarska 270 zł

Drodzy Sympatycy MATRiKa,

 

Zapraszamy na spotkanie Grupy Konsultantów MATRIK.

Miło nam będzie spotkać się z Wami w dniach 30 marca w Krakowie ul. Piekarska 9.

Szczegóły znajdziecie w załączniku.

 

Dojazd : Sala warsztatowa zlokalizowana na krakowskim Kazimierzu.

Na miejsce można dostać się komunikacją miejską - w pobliżu zlokalizowany przystanek Plac Wolnica, z którego kursują linie nr 6, 10, 73 oraz 78.

Koszt udziału w spotkaniu wynosi 270 zł brutto. W cenie obiad i przerwy kawowe.

 

 

Rejestracji można dokonać w systemie Competit

 

Strona wydarzenia:

http://competit.pl/w/1616/

 

Formularz zgłoszeń:

http://competit.pl/zgloszenie/1616/

 

 

Spotkanie przewidziane jest na maksymalnie 20 osób.

 

Pozdrawiamy serdecznie

 

Krzysztof Brocławik

Agnieszka Kauczyńska

Katarzyna Konieczna

Adam Romanowski

Trener – rzemieślnik, czyli rzetelna praca u podstaw 27.03.2019
17:30 - 20:30 Dom Gościnny UJ; ul. Floriańska 49 30 zł (pokrycie kosztów wynajęcia sali i cateringu)

 

W czasach, gdy na komercyjnym rynku szkoleniowym pełno jest showmen’ów i rozmaitych magików estrady, niezwykle trudno jest zdefiniować prawdziwe trenerskie rzemiosło. Trenerem pozornie może być każdy, w praktyce – weryfikuje rynek. Szkolenia obrastają w narzędzia, trener w gadżety, uczestnicy w oczekiwania… Prawda jest jednak taka, że na samym końcu rzetelna praca trenerska sprowadza się do kilku podstawowych elementów, opartych o to, co trener mówi i co robi.

 

Rzemieślnik nie jest słowem, które wnosi „wow”. Bycie dobrym rzemieślnikiem nie jest też statusem powszechnie pożądanym. Showman czy artysta to już zupełnie co innego. Czy trzeba zostać magikiem estrady, aby zostać docenionym przez swoich odbiorców? Co warto robić dobrze, aby być prawdziwym trenerem-rzemieślnikiem, który w rozwoju swojego rzemiosła jest na dobrej drodze do mistrzostwa?

 

Celem warsztatu jest zapoznanie z subiektywnym zestawem kompetencji trenerskich docenianych zarówno przez zleceniodawców, jak i uczestników szkoleń. W toku spotkania uczestnicy będą mieli okazję przedyskutować i przećwiczyć wybrane elementy warsztatu trenera.

 

Program:

  1. Trener – showman czy rzemieślnik? Marketingowe i praktyczne wprowadzenie do tematu.
  2. Praca u podstaw, czyli podstawowe elementy warsztatu trenerskiego.
  3. Jak weryfikuje rynek? Działania doceniane przez odbiorców na różnych poziomach.
  4. Rozwój rzemiosła – przećwiczmy to, co pozornie najprostsze.
  5. Drobne zmiany: co warto wdrożyć od razu? Podsumowanie.

 

 

 

TRENER:

 

Judyta Gutowska-Siwek

 

Z wykształcenia psycholog, z zawodu trener wspierający rozwój kompetencji osobistych i zawodowych oraz certyfikowany coach. Od 2008 roku zajmuje się szeroko rozumianym rozwojem kompetencji, współpracując z różnorodnymi grupami odbiorców i klientami z różnych branż. Posiada szerokie doświadczenie zarówno w pracy grupowej (szkolenia, warsztaty, moderacje i facylitacje), jak i indywidualnej (konsultacje, treningi pracy, coachingi).

 

Absolwentka Szkoły Trenerów Zarządzania MATRIK oraz Szkoły Coachów Erickson College International; specjalistka coachingu godzenia życia zawodowego i rodzinnego, certyfikowany Praktyk NLP i NLP w biznesie; członkini-założycielka Stowarzyszenia 4zmiana.

 

Jako trener specjalizuje się w tematach sprzedaży, negocjacji i obsługi Klienta – z naciskiem na budowanie odpowiednich relacji interpersonalnych. Ze względu na osobiste fascynacje bliskie są jej również zagadnienia efektywności osobistej, szczególnie w kontekście nowych technologii oraz pracy z własnymi emocjami. Z przekonaniem doskonali także nowe metody pracy trenerskiej – od mocno opartej na doświadczeniu pracy z aktorem po zdalne webinary.

 

 

 

 

 

Prosimy o potwierdzenie udziału w spotkaniu do dnia  poprzedzającego spotkanie do godziny 17:00

w systemie Competit  http://competit.pl/zgloszeni/1613/


Spotkanie przewidziane jest na maksymalnie 25 osóbDecyduje kolejność zgłoszeń!

Zapraszam serdecznie 

Piotr Wiroński – Koordynator Małopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK

 

Kontakt telefoniczny i dodatkowe informacje: Piotr 602 475 817

lub na adres mail: malopolski@matrik.pl

Pomyśl, kto jeszcze może być zainteresowany udziałem w tym spotkaniu.
 

Zapraszamy do śledzenia naszej strony na FB

Głos i sposób wypowiedzi – budowanie wizerunku 27.02.2019
17:30-20:30 Dom Gościnny UJ; ul. Floriańska 49 30 zł

Wszyscy reagujemy na brzmienie głosu rozmówcy. Głosem oddziałujemy na ludzi, zdobywając ich
uwagę i zaufanie. To najważniejsze narzędzie komunikacji werbalnej.
Świadomość potencjału głosu jest kluczowym narzędziem w budowaniu profesjonalnego
wizerunku. Jak trafić z przekazem słownym i osiągnąć zamierzone efekty? Jak nabrać pewności
dzięki swojemu głosowi i sposobowi przekazu?  Można się tego skutecznie nauczyć!

Na warsztatach dowiesz się:

  • jak modulować głos;
  •  jak ton twojego głosu działa na innych;.
  •  jak wydobyć siłę głosu;
  • jak radzić sobie ze stresem podczas publicznego mówienia

Usłyszysz swój głos z nagrań i oswoisz się z mikrofonem.

Komunikację werbalną i głos możemy ulepszyć. Tylko czytelne, klarowne i przejrzyste przekazy
słowne trafiają do rozmówcy. Dzięki rozwijaniu głosu poznajemy siebie, lepiej rozumiemy ludzi i
łatwiej nawiązujemy kontakty.

 

TRENER:
MAGDALENA WADOWSKA

Dziennikarka radiowa, prasowa, z wykształcenia sopranistka, antropolog
kultury, lektor, trener głosu, specjalista ds. komunikacji werbalnej i
wystąpień medialnych. Kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe (Radio Kraków, radiowa Trójka, Jedynka, Dwójka, Studio Reportażu i Dokumentu PR, Duży
Format GW, AIRGATE, ) zdobyła pracując w terenie z mikrofonem, prowadząc setki audycji na żywo, programy z udziałem publiczności, panele dyskusyjne, konferencje, koncerty, wywiady ze znanymi ludźmi (Rafał Sonik, Marek Kamiński, Jaś Mela, Danuta Wałęsa, Stanisława Celińska, Tomasz Stańko, Anna Dymna, Leszek Możdżer, Zbigniew
Wodecki…). Jest laureatką kilkudziesięciu nagród dziennikarskich (Grand Press, Grand PIK, Watergate SDP, Dziennikarz Roku 2009 – nagroda małopolskich dziennikarzy). Współpraca szkoleniowa m.in. z: Fundacja Akademia Piłkarska Łukasza Piszczka, TVP Kultura, Centrum Nauki Kopernik, Urząd
Miasta Siematycze, Centrum Kultury Podgórza, Grupa Aktywni Kraków, Stowarzyszenie Siemacha, Wawel Service, Mariot Rzeszów,  Akademia Fotografii Warszawa-Kraków, Szkoła
Językowa Hologram Kraków,  Szkoła Muzyczna w Czasławiu,  II LO im. Jana III Sobieskiego w Krakowie.

 

Prosimy o potwierdzenie udziału w spotkaniu do dnia poprzedzającego spotkanie do godziny 17:00

Rejestracji można dokonać w systemie Competit

  https://competit.pl/zgloszenie/1613/

 

Spotkanie przewidziane jest na maksymalnie 25 osób.

 

Decyduje kolejność zgłoszeń!

Jak sprzedawać szkolenia, czyli jak przekonać klienta biznesowego, że szkolenie jest dobrą inwestycją 30.01.2019
17:30-20:30 Dom Gościnny UJ; ul. Floriańska 49 30 zł

Jak sprzedawać szkolenia,

czyli jak przekonać klienta biznesowego, że szkolenie jest dobrą inwestycją

 

 

Opis Warsztatu:

 

Rynek szkoleniowy pełen jest trenerów i firm szkoleniowych, które robią dobre szkolenia i chcą je sprzedać – klientom indywidualnym i biznesowym, zwykle prześcigając się w zapewnieniach o ich wysokiej jakości kierowanych do uczestników i klientów.

 

Ale co to znaczy "dobre szkolenie"? Czy to takie, na którym dużo się nauczyłem? A może takie, które zostało wysoko ocenione przez uczestników? Albo takie, z którego jako trener jestem zadowolony? Różne są perspektywy uczestnika, trenera, zamawiającego szkolenie, ale cel ten sam: szkolenia, które są inwestycją, a nie kosztem.

 

Podczas szkolenia przyglądniemy się przykładom rożnych ofert szkoleniowych (zachęcamy uczestników do przyniesienia własnych), zastanowimy się w jaki sposób budować przewagę konkurencyjną na rynku szkoleniowym, jak sprzedawać szkolenia efektywne biznesowo, jakie techniki sprzedaży stosować i czym jest standard HRD BP.

 

Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do:

- trenerów, coachów, mentorów – zarówno pracujących dla firm jak i na własny rachunek

- osób zarządzających szkoleniami w organizacjach, HR-owców, HR BP,

- właścicieli firm szkoleniowych, trenerów wewnętrznych

- wszystkich tych, którzy w szkoleniach uczestniczą

 

 

Podczas szkolenia uczestnicy:

 

- poznają narzędzia ułatwiające sprzedaż swoich szkoleń,

- poznają dobre praktyki i narzędzia we wdrażaniu kompetencji i zarządzaniu rozwojem w organizacji

- nauczą się, w jaki sposób tworzyć tabele celów szkoleniowych

- poznają zasady projektowania projektów rozwojowych z perspektywy biznesu

- poznają / zrozumieją model efektywności szkoleń Kirkpatricka

- dostrzegą własne korzyści w jego stosowaniu w praktyce :)

- popatrzą "twardo" na "miękkie" szkolenia

- nauczą się rozpoznawać wartościowe szkolenia

 

 

Serdecznie zapraszam!

 

Marcin Krukar

 

 

Trener:  

 

Marcin Krukar

Opiekun Kadry Szkoły MATRIK, trener biznesu, właściciel firmy szkoleniowej NERAIDA - Szkolenia z Pasją, mentor.

- Szkolę od 2003 roku, mam za sobą ponad 12 000 h pracy z różnorodnymi grupami, ponad 2 500 h doradztwa i konsultacji biznesowych. Działam w oparciu o Standard HRD BP, co oznacza, że moje szkolenia są efektywne biznesowo, a ich efekty są mierzalne.

- Specjalizuję się w szkoleniach z obszarów: train the trainers, kompetencji menedżerskich, komunikacji perswazyjnej, obsługi klienta, sprzedaży w oparciu o relacje. Prowadzę projekty doradcze i konsultingowe dla firm, kompleksowe projekty rozwojowe dla organizacji i mentoring.

- Przez 3 lata byłem Koordynatorem merytorycznym Trenerów Wewnętrznych i trenerem w PKP Intercity.

- Posiadam Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju wydawany przez MATRIK & Edexcel i BTEC Professional Qualifications. Jestem także certyfikowanym przez Polish Society for Training & Development trenerem Standardu HRD BP

- Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK oraz Współzałożyciel i członek Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR

- Prywatnie kucharz – improwizator, sauniarz, wielbiciel starego, dobrego rocka, enolog – amator. Wyznaję zasadę, że „wiedza to coś, co mnoży się dzięki dzieleniu się nią” – i to właśnie staram się robić na szkoleniach.

 

 

 

 

Prosimy o potwierdzenie udziału w spotkaniu do dnia  poprzedzającego spotkanie do godziny 17:00

w systemie Competit  http://competit.pl/zgloszeni/1613/


Spotkanie przewidziane jest na maksymalnie 25 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń!

 Zapraszam serdecznie 

Piotr Wiroński – Koordynator Małopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK

 

Kontakt telefoniczny i dodatkowe informacje: Piotr 602 475 817

lub na adres mail: malopolski@matrik.pl

Pomyśl, kto jeszcze może być zainteresowany udziałem w tym spotkaniu.
Prześlij tym osobom to zaproszenie ;)

Zapraszamy do śledzenia naszej strony na FB

„Jak okiełznać flipchart? - warsztaty efektywnego korzystania z flipchartów dla mówców i trenerów 19.12.2018
17:30-20:30 Dom Gościnny UJ; ul. Floriańska 49 30 zł
fb
Zapisz się do NEWSLETTERA:
newsletter
Na stronach internetowych Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK stosowane są pliki "cookies" zgodnie z Polityką prywatności. Zgadzam się