Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania

Spotkania

Archiwalne

Emocjonalny Teflon 13.11.2018
17:00-20:45 Wyższa Szkoła Bankowa ul. Powstańców Wielkopolskich 2A Sala 205 BR 30 zł

Warsztat "Emocjonalny Teflon"

poprowadzi Iwona Golonko - prezeska zarządu firmy konsultingowej Maroney www.maroney.pl, konsultantka, psycholożka biznesu, menedżerka, ekspert wielu stacji radiowych i telewizyjnych, m.in TVN, TVN24, TVNBiS, ds. psychologii biznesu, certyfikowany coach ICC oraz doradczyni najwyższej kadry zarządzającej w zakresie strategii, zmiany modelu biznesu, zarządzania w kryzysie i wdrażania zmian.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w krajach takich jak: Wielka Brytania, USA, Czechy, Słowacja, Hiszpania jako (m.in): Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający, Menedżer ds. Rozwoju produktu, Dyrektor Personalny na Europę,  Niezależny Konsultant, Trener.

Ukończyła Studia Doktoranckie w Kolegium Finansów i Zarządzania, w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie,  Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, Podyplomowe Studia Szkoleniowców i Trenerów Wewnętrznych w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania, Studia magisterskie na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

W trakcie warsztatów m.in:

  • Emocjonalny teflon - czym jest i jak wpływa na funkcjonowanie ludzi w systemach rodzinnych i organizacjach.
  • Rola rozumienia swoich emocji i emocji innych
  • Rozumienie i akceptowanie emocji osoby z którą prowadzę trudną rozmowę
  • Metoda 4Z
  • Radzenie sobie z ciemnymi emocjami
  • Radzenie sobie z emocjonalnym teflonem - w praktyce trenerskiej i doradczej.

 

Więcej informacji i zapisy oraz opłata 30 zł  -  https://competit.pl/w/1606/

 

Zapraszam Marta Poczta – Koordynator Wielkopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK

Design thinking – od pomysłu do innowacji 16.10.2018
17:00 – 20:30 Wyższa Szkoła Bankowa ul. Powstańców Wielkopolskich 2A Sala 205 BR 30 zł

Design thinking to metoda twórczego rozwiązywania problemów, która po raz pierwszy została zdefiniowana w latach 60. w Stanach Zjednoczonych. Jej celem jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań poprzez wykorzystywanie specyficznych metod pracy, pobudzających kreatywność. Główną zasadą metody design thinking jest skupienie się na potrzebach ludzi i sposobie dobrego oraz mądrego ich rozpoznawania. Wszystko po to, aby jak najlepiej przygotować się do skutecznego wdrożenia rozwiązań w życie – rozwiązań, które będą dla ludzi. Parafrazując Tima Browna, pioniera design thinking i założyciela pierwszej firmy zajmującej się DT - IDEO, celem warsztatu jest zmienienie potrzeby w popyt, czyli postawić ludzi na pierwszym miejscu. Proponowane spotkanie ma na celu wstępne przedstawienie uczestnikom metodologii oraz DT oraz DT oraz DT oraz DT oraz DT oraz pokazanie praktycznych narzędzi, które można wykorzystać do tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

 

Podczas spotkania uczestnicy: 


• Poznają metodologię Design Thinking (etapy, wykorzystywanie, case study) 
• Nauczą się jak wykorzystywać techniki kreatywne z wielu dziedzin nauki, biznesu i sztuki w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
•Poznają praktyczne ćwiczenia, narzędzia do własnego zastosowania
• Uzyskają informacji na temat wypracowania za pomocą DT innowacyjnych produktów, usług czy strategii

 

Osoba Prowadząca:

 

Anna Wróblewska

 

Założycielka Metaphor, biznesu partnerskiego, który tworzy sieć osób o interdyscyplinarnych kompetencjach połączonych ideą humanizacji biznesu. Partner i szef Concordia Design Konsulting - usług doradczych w obszarze innovation&design management. Jedna z pierwszych w Polsce konsultantek Design Management. Od 12 lat zajmuje się budowaniem strategii firm i marek, rozwojem i wdrażaniem nowych produktów oraz usług, usprawnianiem pracy zespołów projektowych w oparciu o autorską koncepcję łączenia kilku metodologii m.in.: design management, design thinking, user experience, service design, coaching w branży wyposażenia wnętrz, fashion,FMCG, IT oraz dla organizacji, instytucji rządowych i pozarządowych. Wśród jej klientów są m.in. VOX, ENEA, Kronopol, Leroy Merlin, Classen, Międzychód, Sagra Technology, SITAG Formy Siedzenia, ALVO Medical, Quiosque, Tatrzański Park Narodowy, Ministerstwo Środowiska, LIDL, , Ministerstwo Środowiska, Gazeta Wyborcza, ENEA, BZ WBK, Urząd Miasta Poznania. Produkty dla kilku marek zaprojektowane w wyniku procesów pod jej kierownictwem prowadzonych zgodnie z metodologią design management zyskały prestiżowe nagrody w Polsce i za granicą stając się hitami sprzedażowymi m.in.: myjnia medyczna Alvo Medical dla marki Alvo otrzymała nagrody i-Novo Award oraz I-Wielkopolska. Z kolei kolekcja mebli Young Users dla marki Vox została uhonorowana nagrodą „Dobry Wzór” Instytutu Wzornictwa Przemysłowego jako najlepszy nowy produkt w Polsce w 2011 r, a także nagrodą Must Have na Łódź Design Festival. Za stworzoną przez Annę Wróblewską strategię rozwoju, firma Meble Vox została wyróżniona w konkursie Design Management Europe Award 2009 jako jedyna firma z Europy Środkowo-Wschodniej.
Konsultant w największym w Polsce projekcie dla Firm Rodzinnych. Autorka i kierownik merytoryczny pierwszych w Polsce studiów podyplomowych „Zarządzanie innowacją. Design Management” na Uniwersytecie SWPS. Wykładowca w School of Form.

Jest trenerem coachem ICF PCC (International Coach Federation - największej ogólnoświatowej organizacji coachingowej reprezentującej środowisko profesjonalnych coachów). Techniki coachingowe włącza w autorską metodologię pracy nad strategiami dla firm. Członek jury prestiżowych konkursów z zarządzania designem m.in. Design Management Europe Awards, Young Design – konkurs organizowany przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego i inne.

 

Paulina Krzyształowicz 

 

Project Manager oraz UX Consultant w Concordia Design Consulting oraz Metaphor. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu na kierunku User Experience Design. Doświadczenie zdobywała w strukturach Banku Zachodniego WBK – zaczynając od doradcy klienta zagranicznego, trenera customer experience a kończąc jako specjalista e-commerce w Departamencie Bankowości Mobilnej i Internetowej. Posiada doświadczenie w projektach międzynarodowych, wielokrotnie brała udział w wymianie doświadczeń i wiedzy w ramach Grupy Santander. Entuzjastka idei customer experience, którą z powodzeniem wdrażała w strukturach Call Centre banku. Zajmuje się projektowaniem nowych usług czy produktów dla firm takich jak Volkswagen Poznań, BZ WBK, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

 

Zapisy na warsztat i przekierowanie do opłat tylko na stronie wydarzenia:


http://competit.pl/w/1606/


Spotkanie przewidziane jest na maksymalnie 25 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń!

Zapraszam!
Marta Poczta – Koordynator Wielkopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK

Wielkopolski KTZM: OD „PRACUSIA” DO „PROWOKATORA” 19.06.2018
17:30 - 20:30 Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu 30 zł (Członkowie MATRIK - bezpłatnie)

Wielkopolski Klub Trenerów MATRIK Zaprasza do udziału w warsztacie:
 


OD „PRACUSIA” DO „PROWOKATORA”
Interaktywny warsztat sprzedaży prowokacyjnej w modelu The Challenger Sale,



który odbędzie się 19 czerwca 2018 r. o godz. 17.30 w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Dlaczego warto?
Warsztat ma na celu pokazanie wyższości Challengerów nad pozostałymi sprzedawcami w kategoriach wpływania na klientów, a co za tym idzie również na wyniki sprzedaży. W ten sposób jeszcze niewiele osób sprzedaje. Badania prowadzone wśród klientów przynoszą ciągle ten sam wniosek: „dla klientów najwyższą wartość mają ci sprzedawcy, którzy skłaniają ich do myślenia, prezentują nowe pomysły, a także znajdują ciekawe i innowacyjne sposoby na rozwijanie ich firm” – „ Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem”, M. Dixon i B. Adamson.


Warsztat sprzedaży prowokacyjnej w modelu The Challenger SALE jest prowadzony przy wykorzystaniu najnowszych badań nad skutecznością sprzedażową, przeprowadzonych przez amerykańską firmę doradczą CEB (Corporate Executive Board), zrzeszającą ponad 240 tys. firm handlowych, która w 2009 roku, w dobie wielkiego kryzysu gospodarczego na świecie, rozpoczęła badania dotyczące skuteczności w sprzedaży. Badania CEB dowodzą, że żyjemy w epoce, w której sama innowacyjność nie gwarantuje firmie sukcesu. „ To jak sprzedajesz, stało się ważniejsze od tego, co sprzedajesz” (CEB, M. Dixon, B. Adamson). Badanie The Challenger Sale zostało uznane przez niekwestionowanych ekspertów sprzedażowych za 4 rewolucję sprzedaży.
Czy wiesz, że prawie 40% firm nie realizuje sprzedaży na satysfakcjonującym poziomie?

 

Jak myślisz w czym tkwi problem: nieodpowiednie kompetencje handlowców, sytuacja na rynku a może brak organizacji w firmie?
Mechanizm działania i skuteczność "Prowokatota" opierają się na trzech założeniach według, których dochodzi do zwiększenia skuteczności podczas procesu sprzedażowego:

Teach: „Prowokator” pokazuje swojemu klientowi jego własny biznes z nowej perspektywy, kształci klienta, objaśnia procedury i wskazuje przestrzeń do rozwoju, bądź oszczędności.
Tailor: „Prowokator” dostosowuje swój przekaz, śmiało określając i dostosowując się do metaprogramu klienta.
Take Control: „Prowokator” bierze czynny udział w procesie sprzedaży. Z powodu wartości, które udostępnia klientowi nie boi się rozmawiać o pieniądzach.
Nie obawia się pokłócić z klientem. Ich relacja jest mocno biznesowa. Sprzedaż nie jest odkładana na później.


GŁÓWNE CELE WARSZTATÓW I KLUCZOWE KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

• Poznają najnowsze trendy rynkowe i profil wyraźnego „zwycięzcy” wśród różnych typów sprzedawców
• Poznają swój styl sprzedaży
• Poznają nowy model wysokiej skuteczności w sprzedaży
• Dowiedzą się jak działa handlowiec, który ułatwia klientowi osiąganie jego celów biznesowych, zwłaszcza tych strategicznych
• Dowiedzą się jak odpowiednio pokierować rozmową handlową wg. przemyślanej choreografii
• Poznają narzędzia diagnozujące profile decydentów zaangażowanych w proces zakupowy
• Wzmocnią umiejętności skutecznego diagnozowania potrzeb rozmówcy i dostosowania do nich kluczowych argumentów
• Dowiedzą się jak sprawić, by Klient spojrzał na swoje potrzeby i to, co jest dla niego ważne z szerszej perspektywy
• Dowiedzą się jak pokonać naturalną tendencję do zbyt szybkiego poddawania się
• Zostaną wyposażeni w efektywne narzędzia ułatwiające przejęcie kontroli w procesie sprzedaży.


PROGRAM SZKOLENIA:

17:30 -17:45

Rejestracja uczestników – networking

17:45- 20.30

Interaktywny warsztat sprzedażowy w oparciu o model The Challenger Sale

Moduł 1
Na czym polega sprzedaż prowokacyjna oraz poznanie nowego modelu wysokiej skuteczności w sprzedaży. Wprowadzenie do modelu The Challenger Sale.

Moduł 2

Teaching - Nauczanie komercyjne w celu pokazania nowego punktu widzenia
Etap pokazywania swojemu klientowi jego biznesu z nowej perspektywy, objaśnienia procedury i wskazania przestrzeni do rozwoju bądź oszczędności.


Moduł 3

Tailoring – Dostosowanie komunikatu do rozmówcy
Etap dostosowania się sprzedawcy do metaprogramu klienta tak, by każda
informacja była „ważna” i zapamiętana przez odbiorcę.

Moduł 4

Taking control – Przejęcie kontroli nad sprzedażą
Etap czynnego udziału sprzedawcy w procesie sprzedaży. Sprzedawca nie boi się rozmawiać o pieniądzach. Jego relacja z klientem jest partnerska i biznesowa, a sama sprzedaż nie jest odkładana na później.

20:45 - 21:00 – Ewaluacja. Wręczenie certyfikatów, losowanie upominków


Warsztat przeznaczony jest dla:

• trenerów sprzedaży
• doradców sprzedażowych
• menedżerów zarządzających i kierujących zespołami handlowymi
• przedsiębiorców związanych ze sprzedażą i handlem
• osób, które sprzedają swoje produkty i zależy im na długotrwałych sukcesach
• osób, które w sprzedaży napotykają na mur milczenia ze strony Klientów
• osób, które chcą mieć więcej zadowolonych Klientów
• osób, które dopiero planują zająć się sprzedażą.

Szkolenie będzie prowadzone systemem interaktywnym, tj. metodą aktywnego uczestnictwa słuchaczy w zajęciach, połączonym z warsztatami. Większość zagadnień poruszanych podczas szkolenia wzbogacona będzie przykładami rozwiązań nauczania komercyjnego, zaczerpniętymi z doświadczenia i sukcesów międzynarodowych koncernów m.in.: W. W. Grainer Inc., Dealer Services. Na warsztacie wykorzystane będzie również studium przypadku – technika kontrolowanych negocjacji opracowana przez DuPont.

Zdobądź wiedzę na temat ewolucji metod sprzedaży!
Dowiedz się jak utorować swoją drogę do sprzedaży rozwiązań!
Dowiedz się więcej o metaprogramach sprzedażowych!
Przejdź od sprzedaży produktów do sprzedaży rozwiązań!
Stań się efektywnym sprzedawcą!


Warsztat poprowadzi: Marta Poczta
Koordynator Wielkopolskiego Klubu Trenerów MATRIK, certyfikowany trener biznesu, filolog, menedżer projektów międzynarodowych, doświadczony praktyk sprzedaży.

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na wydziale Neofilologii, (kierunek: filologia rosyjsko-angielska ). Ukończyła Studia Doktoranckie w zakresie językoznawstwa rosyjskiego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także Szkołę Trenerów Biznesu Grupy SET i Kurs Trenerów Zarządzania MATRIK.

Doświadczenie handlowe i menedżerskie zdobywała m. in. w firmie TOMA Sp. Z o.o.; Activ Consulting sp. z o.o. kompleksowe doradztwo biznesowe; INOXIA Srl Italy /Belarus/Russia.
W organizacjach tych była odpowiedzialna za wspieranie procesów rozwojowych: zarządzanie projektami, rekrutację personelu, planowanie i organizowanie zespołu do realizacji projektu; tworzyła strukturę i standardy pracy w zespole; motywowała, kierowała oraz kontrolowała pracę grupy. Posiada szeroką wiedzę na temat rynku produktów i usług szkoleniowych, zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym (Włochy, Rosja, Białoruś, Ukraina), znajomość aktualnych raportów i trendów w obszarze HR oraz projektów rozwojowych.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z różnic międzykulturowych, skutecznej komunikacji interpersonalnej i wielokulturowej w biznesie, prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych, nowoczesnych technik sprzedaży, budowania zaangażowania i motywacji pracowników, warsztaty prowadzi również w języku angielskim i rosyjskim.
Jako trener zrealizowała ponad 6000 godzin szkoleniowych.

„Nie chodzi o to, co sprzedajesz, tylko jak sprzedajesz... ”
(CEB)

Koszt spotkania 30zl, członkowie Stowarzyszenia MATRIK wstęp wolny.
Zgłoszenia odbywają się poprzez formularz rejestracyjny:
http://competit.pl/zgloszenie/1606/

Zapraszam serdecznie!
Marta Poczta
Koordynator Wielkopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK
Tel. +48 603 775 405; e-mail: wielkopolski@matrik.pl

Wielkopolski KTZM: POZNANIE WŁASNYCH ZASOBÓW Z WYKORZYSTANIEM KART METAFORYCZNYCH ARCHETYPKI 15.05.2018
17:30 - 21:00 Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, ul. Powstańców Wielkopolskich 2a 30 zł (Członkowie MATRIK - bezpłatnie)

Zapraszamy na warsztat : „POZNANIE WŁASNYCH ZASOBÓW Z WYKORZYSTANIEM KART METAFORYCZNYCH ARCHETYPKI”

 

Warsztat poprowadzi dla nas Anka Łoza-Dzidowska - certyfikowany trener i coach oraz dyplomowany grafikik. Zawodowo działa na dwóch płaszczyznach – artystycznej i szkoleniowej. Projektuje i wymyśla wizualne formy komunikacji – znaki graficzne, ilustracje oraz metaforyczne pomoce dla trenerów i coachów oparte o autorskie fotografie. Specjalizuje się w procesach związanych ze zmianą już istniejącego, lub wykreowaniem zupełnie nowego wizerunku firm.

 

     Szczegóły dotyczące warsztatu w ZAPROSZENIU.

 

Rejestracja odbywa się w formie elektronicznej http://competit.pl/w/1606/.

wystarczy wybrać opcje, zgłosić się i dokonać przelewu, który jest jednocześnie potwierdzeniem udziału w spotkaniu.

 

Serdecznie zapraszamy!

Ponadto pół godziny przed warsztatem, zapraszamy na Matrik Cafe, które jest formą swobodnej dyskusji podczas której będziemy mieli okazję lepiej się poznać na stopie zawodowej i nie tylko... oraz wymienić wizytówkami.

 

Zapraszam serdecznie!

Marta Poczta

Koordynator Wielkopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK

Wielkopolski KTZM: Efektywna komunikacja interpersonalna 17.04.2018
17:30 - 21:00 Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, ul. Powstańców Wielkopolskich 2A 30 zł (Członkowie MATRIK - bezpłatnie)

Drodzy Klubowicze i Sympatycy Wielkopolskiego KTZM!

Zapraszamy na kolejne spotkanie Wielkopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK.

 

Termin: 17.04.2018 r.,  godz. 17:30– 21:00.

Miejsce: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, ul. Powstańców Wielkopolskich 2A

 

W tym miesiącu zapraszamy na warsztat pt.:  

"Efektywna komunikacja interpersonalna"

 

Warsztat poprowadzi Joanna Wojnicka, trener biznesu, doradca zawodowy, coach kariery 

 

Ponadto pół godziny przed warsztatem, o 17:30 zapraszamy na Matrik Cafe, które jest formą swobodnej dyskusji podczas której będziemy mieli okazję lepiej się poznać na stopie zawodowej i nie tylko...oraz wymienić wizytówkami.

 

Szczegóły dotyczące warsztatu w zaproszeniu: Zaproszenie na warsztat

Rejestracja odbywa się w formie elektronicznej http://competit.pl/w/1606/.

wystarczy wybrać opcje, zgłosić się i dokonać przelewu, który jest jednocześnie potwierdzeniem udziału w spotkaniu (30 zł na pokrycie kosztów wynajęcia sali i cateringu).

 

Zapraszam serdecznie!

Marta Poczta

Koordynator Wielkopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK

fb
Zapisz się do NEWSLETTERA:
newsletter
Na stronach internetowych Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK stosowane są pliki "cookies" zgodnie z Polityką prywatności. Zgadzam się